[qrpcat] Cúbica EA3FRI kaputt

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dim abr 9 00:53:10 CEST 2013

 >Estic molt deprimit : amb les darreres ventades em va caure la cúbica,
 >tan bé que anava... Pots veure dues fotos del desastre al meu QRZ.com.
 >Ja estic rumiant per tornar-la aixecar, aquesta vegada amb torreta !
 >
 >73's
 >Joan EA3FRI

[Citat sense permís de l'autor]

Parlant malament és una putada!

Potser pots estalviar-te la torreta (o no, si la butxaca t'ho permet)
senzillament posant vents amb un anell amb coixinet just a sota l'antena.

Per cert no sabia que qrz.com permetés fer-te una mini-web. Em pensava
que només podies posar text.

Per la meva banda estic molt liat entre feina i família i apenes tinc
temps per fer res de ràdio, tot i que no perdo l'ocasió d'aconseguir
material bé de preu (bé bàsicament gràtix).

El cap de setmana del 8 i 9 de juny és el merca-ham de Cerdanyola. Ja sé
que tots estem molt morts però s'apunta algú a anar-hi?

73's de Toni