[qrpcat] Receptor amb un "tv dongle"

Arnau Perelló aperello a gmail.com
dic des 18 10:45:21 CET 2013

Hola Toni,

Ostres, això semblaria ciència ficció fa 15 anys!
És molt interessant...si tinc un moment em regalaré una tarja
d'aquestes per jugar una estona aquest Nadal.
Moltíssimes gràcies per la info.

No escric més ara mateix perquè haig de correr a prepara feinaper les
classes de la tarda i de demà.

Aquest Nadal, hi aniràs a Barcelona?
Jo probablement sí.
Potser també vagi algun dia a Cervera però suposoq ue et queda m´`es
difícil encara que Barcelona.
També hi seré a Girona.

Merci.

Arnau

El dia 18/12/13, Toni - EA3ERT <ea3ert a qrp.cat> ha escrit: