[qrpcat] Cosetes

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dij feb 28 11:10:03 CET 2013

Hola llista,

Ahir vaig tenir un moment i vaig poder encendre el soldador!

He construït la caixa de control de l'acoblador automàtic de l'antena
que vaig posar (a l'octubre!)al terrat. Sona molt elaborat però són dos
conmutadors, un polsador i 3 leds. Permet encendre i apagar
l'alimentació, fer un reset en calent i blocar l'estat, encara que a
això últim no li veig la utilitat. Qui vol tenir l'acoblador blocat? En
tot cas és força més barat que comprar-la al fabricant (SGS).

També he pogut preparar el material per prototipus amb el piguino
(http://pinguino.cc). Ja tinc encoder rotatiu, display i teclat tot amb
connectors addients per ser connectat a una "breadboard" on hi ha punxat
el pingu propiament dit i una placa DDS. Ara ja només manca connectar-ho
i programar. Seguirem informant...