[qrpcat] Novetats ea3hoa

such such a arrakis.es
dij jul 11 21:58:56 CEST 2013

Hola colla,
Una vegada païdes les compres a Mercaham he anat començant a fer
instal•lacions i proves.
Primer repolir l’equip (arreglar el selector de bandes ,l’smeter.... en fi
“una puesta a punto” con tal de passar l’ITV.
A fi de passar la prova de foc vaig participar al concurs de S. M. El Rey.
Tot un èxit, salvant distàncies evidentment. Total un sac de 60 contactes
(no està mal, per ser la primera vegada) i l’equip PERFECTE!!!.
He muntat l’antena de nou elements per 144Mz. Tothom (menys la XYL diu que
la casa ha millorat (serà per les antenes???)
He col•locat una pica de tres metres de terra connectada a tots els
màstils de les antenes i als equips. De moment, essent sincers, no hi he
notat masses diferències.
I ara, que soc uns dies a BCN, sense antenes “que llevarme a la boca” m’he
dedicat al sistema digital (tota una passada, és un altre mon).
Amb un tros de fil lligat a la barana, el meu 817 i un portàtil estic
rebent senyals amb format PSK31 de tot el mon, tot hi que només surten amb
potències de 30W (Xina, Nova Zelanda Islàndia etc. etc...)
També he començat a rebre les primeres imatges amb SSTV, de moment amb una
qualitat encara millorable, tot és començar.
Per últim que us sembla la QSL ????
Bé, ja us aniré posant al dia

73's

EA3HOA
Name: 2013-07-11 185047 {20m} {Scottie 2}.jpg
Type: image/pjpeg