[qrpcat] Kits

Joan Tubau j_tubau a yahoo.es
dim jul 16 12:49:33 CEST 2013

Això és un processador d'àudio ?
Suposo molt interessant per SSB, pels que sortim amb poca potència, no ?

Estic esperant que m'arribi el freqüencímetre per la Super Star (com el que em vàres aconsellar, amb l'Offset per connectar-lo a una emissora CB). L'he comprat per Ebay a Anglaterra perquè els que venen des de EE.UU (la immensa majoria) quan el material arriba aquí et carreguen taxes d'aduana. Ja ho comentaré quan el tingui instal·lat.

...i anar reconstruïnt la cúbica. He aprofitat per instal·lar-hi una càmera de vídeo a la punta del boom, per saber on apunto i gaudir de les vistes 360º, ja gairebé a punt d'alçar-la.

73's a tots de Joan EA3FRI

________________________________
 De: "ea3ert a qrp.cat" <ea3ert a qrp.cat>
Para: qrpcat a qrp.cat
Enviado: Lunes 15 de julio de 2013 12:19
Asunto: [qrpcat] Kits

Hola llista,

Acabo de rebre per correu el kit de processador de RF de PA0FRI
[http://pa0fri.home.xs4all.nl/Diversen/HFclipper/hfclippereng.htm]
fabricat per l'empresa Kent Electronics
[http://www.kent-electronics.nl/] per incorporar-lo al MST400. Fet i fet
guanyes més dB per compressió de senyal que posant un amplificador linal
a la sortida.

Malgrat que la web està en holandès, el propietari (Rinus) parla
perfectament anglès i es poden fer les comandes en aquest idioma. He
demanat un kit i 3 plaques de circuit. Han trigat 3 dies feiners a
arribar.
Una particularitat és que per defecte les plaques venen sense taladrar
i si les vols foradades has de pagar un extra. Pel que costen de foradar
ja me les taladraré jo.

A reveure.

Toni, EA3ERT