[qrpcat] Kits, kits...

Toni ea3ert a qrp.cat
div oct 4 10:51:42 CEST 2013

Hola llista,

Sembla que l'estiu no ens ha provat bé. Sembla que estem tots morts! Per
la part que em toca no he pogut fer res des de primers d'agost. El MST400
està exactament en el mateix punt en que el vaig deixar.

El que si que he fet són dues cosetes per internet:

- He trobat aquesta web [http://blekokqrp.blogspot.com/] d'un tio
d'Indonèsia que fabrica kits força interessants. Si no sabeu indonesi (com
jo) feu servir el traductor de google. També he vist a ebay un que ven un
kit de 40m SSB (semblant al mst o al gcy) ja muntat per 56 US $. Un preu
més que competitiu
[http://www.ebay.co.uk/itm/MICRO-40S-QRP-3W-40M-7-000-7-170-Mhz-SSB-TRANSCEIVER-KIT-BY-BLEKOKQRP-/161120182418?pt=US_Ham_Radio_Transceivers&hash=item258382e092#ht_3327wt_1170
]

- També a ebay estic seguint la subhasta d'un analitzador vectorial de
xarxes. És un model força antic (1979) però suposadament funciona i arriba
fins a 1,3GHz. Si guanyo la subhasta ja informaré més detalladament.

Avui seré per Barcelona i miraré de treure el nas per Onda Ràdio o
Diotrònic a veure si em gasto la setmanada.