[qrpcat] Vicis (Icom 740)

Toni ea3ert a qrp.cat
dll oct 28 09:46:15 CET 2013

Hola,

> Mi Icom R70 tenía la posibilidad de resoldar los cables de la fuente para
> que funcionara a 230, pero porque el transformador soportaba las dos
> tensiones.

En aquest cas no, ja que és una font conmutada.

Si en el manual de servicio no lo pone, no se me ocurre nada
> más.

No al manual no posa res. Pitjor que això: al manual fa referència a que
la font pot funcionar a 120 i 240 volts però no indica que cal fer per
canviar la tensió. Vaid deduir erròniament que era com les fonts modernes,
que no cla fer res. Així, amb una forta explosió i fortor de cremat va
morir la meva primera font ps740!

Aquesta és la tercera que tinc i ja tinc experiència.

 Supongo que tienes ya un trafo externo 220/110. Si necesitas otro,
> tengo uno que no uso ni usaré.

Sí en tinc però no serà necessari. Al proper missatge segueixo informant.

73's de ES3ERT