[qrpcat] Portàtil 10-12m SSB

Toni - EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dij oct 31 18:41:38 CET 2013

Hola llista,

He vist que la casa Albrecht té un walki de 27MHz amb banda lateral.
Aquest aparell ja està previst de fàbrica per a poder-se modificar fent un
pont per a cobrir les bandes d'aficionat de 12 i 10m. De fet té diversos
modes de cobertura de freqüències però del nostre interès hi ha aquest
(posat en aquest mode NO serveix per CB).

I el preu no està malament 179 euros iva a part (menys del que em va
costar el meu primer equip de 27 amb ssb).

El tenen (entre d'altres llocs) a Locura Digital
http://www.folienumerique.fr/en/27_mhz_cb_handhelds/___walkie_albrecht_/albrecht_ae-2990.htm

73's de toni