[qrpcat] Fwd: Re: Vatímetre fallit o els meus problemes amb les matemàtiques

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dij abr 24 00:39:08 CEST 2014

Arnau,

No sé si volies enviar la resposta a la llista o a mí. Com que em sembla
que és pertinent la reenvio a la llista.

-------- Missatge original --------
Assumpte: Re: [qrpcat] Vatímetre fallit o els meus problemes amb les
matemàtiques
Data: Wed, 23 Apr 2014 20:16:44 +0200
De: Arnau Perelló <aperello a gmail.com>
A: ea3ert a qrp.cat

No hi entenc gaire en el tema però  Vpic= RMS multiplicat per arrel
quadrada de 2 només és cert en una ona sinusoidal. Com dius, una
connexió/desconnexió produeix pics de voltatge molt més elevats....
suposo que això que dius del condensador és correcte però no ho he
entès.
No sé  quins valors et donaria un voltímetre TrueRMS (són carets, ja ho sé).