[qrpcat] Fwd: Re: Vatímetre fallit o els meus problemes amb les matemàtiques

Arnau Perelló aperello a gmail.com
dij abr 24 13:24:27 CEST 2014

Merci per la informació. Entenc que fèies les proves amb un generador
de senyal o amb u TX amb una portadora sense modular i que així es va
cremar el diode.
TrueRMS son els voltímetres de Fluke que donen una mesura de voltatge
RMS per a senyals no lineals...però els de RF són molt cars (i suposo
que per a 432MHz molt més!)

http://www.ko4bb.com/Manuals/Fluke/FLUKE_8920A_8921A_8922A_True_RMS_Voltmeter_DataSheet.pdf

I què tal reduint la tensió abans amb un divisor no inductiu?

73

El dia 24/4/14, EA3ERT <ea3ert a qrp.cat> ha escrit: