[qrpcat] Proyecta amplificado 100W

such such a arrakis.es
dij jul 17 20:47:24 CEST 2014

Hola a tothom,
Toni, creus que el projecta del amplificador es raonable o que seria
millor un altre projecta?
Quin podria se interesant?
Si val la pena, creus que als esquemes son prou bons o valdria la pena
perdre un tems buscant algun millor.

Evidentment se ha de fer-se  per parts però tenint tot el circuit decidit.
La primera part jo faria el filtre + el detecto de SWR.

Dubtes:
La senyal de ALC per que serveix, no veig on va connectada. Per controla
el sistema me agradaria posa un display i un arduino. De aquesta manera el
canvi de bandes podria se manual o automàtica aprofitant la senyal
analògica que donant alguns equips, jo ho tinc instal•lat en la antena
loop i funciona molt be. A part de les altres senyal.

Un tema important seria aconseguí els condensadors del filtre “silver-mica
y 350VDC, per les tendes habituals no els trobo .
Si es pogués trobà el 12 relés  per al canvi de banda barats seria de
agraí, al igual que el de antena. Les bobines les tinc fetes excepte tres
ja que no tinc nuclis. Amb faltant 2 T68-2 i 1 T50-43. Crec que es tindria
que compra les del pas final amb la mateixa comanda.
Per comença a dibuixa necessito tindre las mides del condensadors  i relés.

Accepto tota classe de idees.

Josep Maria
EA3HOA
Name: 100W HF amplificador.pdf