[qrpcat] Proyecta amplificado 100W

such such a arrakis.es
div jul 18 17:48:58 CEST 2014

Hola Lluís,

Abans de tot gràcies per l'ajut. Faré una visita a Farnell.
Pel que fa als toroides si, son els que necessito. T'agrairé molt, doncs,
si me'ls pots fer arribar; no obstant digue'm el que te de donar, pel que
fa al material i a l'enviament.

La meva adreça postal és:
Carrer Nadal, 33, 5è 2a
08030 Barcelona.

El meu mòbil, per si fos necessari per a qualsevol motiu és:
699800063

De nou, repeteixo, moltes gràcies i ja en veureu els resultats

Josep Maria
EA3HOA