[qrpcat] Rotor

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dll jun 30 12:36:21 CEST 2014

Hola llista,

> El problema que se desplace la antena sobre la lectura del control si es
> pequeña solo hay que mover el control a un extremo y luego al otro para
> que quede ajustado de nuevo. el rotor tiene un tope que se activa
> parandolo a los 360 grados.

Fa molts anys vaig tenir un rotor exacte a aquest (de fet el meu 1r.
rotor. Raul: Recordes el muntatge de la directiva de 2 el.
autoconstruida?).

Jo utilitzava el mateix sistema que tu per posar-lo a zero, però no és
massa bó pel motor ja que no té final de carrera elèctric sinó que
senzillament hi ha un ressalt a la corona que impedeix que giri més.
El motor està sota tensió però parat, i per tant pateix tant ell com
tot el tren d'engranatges. En qualsevol cas, ho vaig fer durant anys i
va sobreviure.