[qrpcat] HAM.cat

Joan Tubau j_tubau a yahoo.es
dic mar 12 00:47:36 CET 2014

Hola Mariano i llista,

Collons quin canvi !!
Quina web més guapa i interessant, segur que ens serà molt profitosa a tots. No m'extranya que et porti tanta feina amb lo complerta que ja es veu.
He omplert el formulari d'alta, però no m'ha sortit cap missatge de confirmació, potser encara no funciona, ja ho tornaré a provar.

Jo estic com tu, liat amb una web "anti-crisi" d'intercanvi de favors, en fase de proves.
Mitjançant la publicació d'anuncis, pots oferir o rebre un favor i comprar o vendre un producte sense utilitzar diners.
Podeu visitar-la i aprofiteu per fer-vos socis gratuïtament (gaudireu de diversos avantatges). També sortegem un hort urbà entre tots els socis.
Estarem encantats que ho féu, doncs és el que donarà vida al projecte.

Aquí us deixo l'enllaç :  ecotracte.org

Enhorabona Mariano i 73's per tots !!

Joan EA3FRI