[qrpcat] Antena portable

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dll nov 10 23:02:20 CET 2014

Hola llista,

El 10/11/14 a les 20:11, RAUL MARTINEZ PUEBLA ha escrit:
> He trobat una a Internet:
>
> http://www.moxonantennaproject.com/TA3GO/TC3EC.htm

Algú sap turc? M'agradaria saber que diu de l'alimentació.

> Muntar i desmuntar això pot ser una festa!

Ja la conec. En principi espero que no sigui tan complicat. La meva està
formada per un "hub"central (que ja tinc fet) i les quatre canyes de
pescar. Enganxat amb brides van 3 bucles de fil que formen les 3 antenes.

> M'ofereixo voluntari per ajudar en el que calgui, però... pensa't-ho!

Et prenc la paraula però hauràs/eu de pujar un cap de setmana!

El principal problema que tinc és d'espai. A casa no tinc cap lloc
suficientment gran com per poder provar l'antena complerta. Quan la
tingui feta li dire al EB3DVA que viu a qui el costat si em deixa
provar-la a la seva era.

Seguirem informant.

73's de Toni