[qrpcat] Retorn vacances (1)

such such a arrakis.es
dij set 18 17:30:28 CEST 2014

Hola llista,

Lluis,
Abans de tot perdona si no ha arribat l’email que et vaig enviar tant
aviat vaig rebre el teu paquet, suposo que va ser al enviar-lo des d’un
ordinador que comunica amb el telèfon,  des de Llança. Ja he tingut mes
d’un problema.
He d’agrair tant  el material com la rapidesa en que m’ho vares enviar.
M’agradaria pagar-te les despeses de tramesa i el material que va ser el
doble del que havíem parlat.
Els tres botlletins que he rebut dins del paquet son molt interesants; com
veuràs a les fotos que adjunto he fet el generador de dos tons que està
funcionant correctament i que faig servir en les proves del filtre LPF.

Durant les vacances he fet algunes proves, més amb la fresadora per
aconseguir una millor qualitat amb l’acabat dels circuits impresos.
Una cosa es certa,  si no teniu molt temps lliure no us poseu a fer
circuits amb la fresadora. Es molt lent, el programa per fer el filtre té
70.000 línies de codi G, això son moltes hores.
Un altre problema afegit és que els programes pirates tenen errors que has
de solucionar modificant línies del programa a ma, clar que primer has
espatllat el circuit.
Els circuits fets aquest estiu son:
---El generador de dos tons.
---Filtre LPF versió primera nomes marcant les pistes (vaig creure que
havia de repetir per disminuir les capacitats entre pistes).
---Filtre LPF traient el coure sobrant(és al que estic fent les proves
actuals).
---Amplificador de 20W.
Ara començaré a fer probes i treure les dades, el problema és que no tinc
generador de freqüència ni analitzador d’espectres per treure dades
fiables
Després ja em posaré a fer l’amplificador de 100W.
Name: DSC05657.JPG
Type: image/pjpeg