[qrpcat] Disseny de circutits

Joan Amigó joanamigo a gmail.com
dim ago 18 21:09:55 CEST 2015

Jo m'ho miro sempre, el que moltes vegades no dic res perquè no hi entenc el suficient, i encara que aquesta vegada tampoc, trobo que és una troballa i una informació que pels que teniu una formació en electrònica pel fet de ser radioaficionats, és molt interessant.

No et desanimis, segur que tots el de la llista ho miren encara que no diguin res.

Una cordial salutació
Joan

-----Mensaje original-----
De: Qrpcat [mailto:qrpcat-bounces a qrp.cat] En nombre de EA3ERT
Enviado el: martes, 18 de agosto de 2015 13:50
Para: Llista QRP.CAT
Asunto: Re: [qrpcat] Disseny de circutits

Joan, gràcies per contestar. De vegades sembla que ningú llegeixi els correus del silenci que hi ha a la llista.

El 18/08/15 a les 11:00, Joan Amigó ha escrit:
 > Gràcies Toni, quina meravella, pels que sabeu d'electrònica ha de ser
magnífic!!

 > Cordials 73 i bons DX
 > Joan

Per cert, que de formació sóc economista i l'electrònica és completament
autodidacta. Avui tenim unes eines amb les quals ni somniàvem quan vaig
començar als anys 80. En aquest temps alguna coseta he après però cada
dia vaig descobrint coses noves o entenent millor algunes de les que em
pensava que sabia.

La radioafició a part de la vessant comunicativa, també és autoformació
i experimentació.

73's de Toni, EA3ERT