[qrpcat] El meu QTH és el desert radioelèctric

Jordi Vidal eb3dva a gmail.com
dll jul 20 15:25:29 CEST 2015

(ironic mode ON)
home...
Tens a 144.800 el APRS de l'Orri
a 144.825 el link a la conf catalana d'echolink
a 144.850 els pagesos tractoristes (molt actius)
a 144.875 el link a la conf espana (77)
a 145.250 la roda pallaresa VHF
a 145.600 el R0 de Fraga (88.5)
a 145.650 una portadora del copón de ves a saber què
a 145.775 el R7 (quan va)

a 146.675 remer al Montsec (88.5)

molt concorreguda està la banda
(ironic mode OFF)

No se de què et queixes!

Jordi Vidal
E <http://www.altpirineu.org/>B3DVA

+34 622 526 926 -mòbil

El dia 20 de juliol de 2015, 14:06, <ea3ert a qrp.cat> ha escrit: