[qrpcat] referenciaes elements

such such a arrakis.es
dic jun 17 13:16:33 CEST 2015

Al MercaHam i comprat uns quants components pro tinc quatre que no i
aconseguit troba les dades per internet, com se que alguns son uns CRACKS
buscant per la red,  un cop de ma amb aniria be porfa.
- LRPS-2-1 aquest si tinc al que es "Power Splitter/Combiner". quina
utilitat es pot dona dintre de la radio.
- muRata BP0480A01/H0039VA. Dos pins entrada i dos de sortida. Sembla un
filtra ceramic.

- 467C/OPT/0147. el mateix 2 de entrada i dos de sortida.

- 342I/94507. Son 5 pots de FI units, 3 amb nucli i 2 tancats sense ajust.

Us envio foto del rotor per la antena directiva, ara tindre que acabar-la
de insta-la.

Fins aviat
Josep Maria
EA3HOA