[qrpcat] Canvis en els plans de banda

shekina1 a orange.es shekina1 a orange.es
div jun 3 21:38:15 CEST 2016

Doncs jo no ho veig com un problema (o, fins i tot, una posSible afrenta). Considero que la radio és una afició per a esbargir-nos dels problemes quotidians. Si ens hem de posar nerviosos per aquestes coses, malament anem, sobretot quan tenim les altres bandes que la mateixa IARU ha deslliurat dels concursos.
Malgrat tot, comprenc l'enuig donat que hi ha un overbooking de concursos cada cap de setmana

Salutacions,

Lluís, EA3WX

Enviat des del meu iPad

El 3 juny 2016, a les 16:25, PETER S.A. EA3BLO <ea3blo a hotmail.com> va escriure: