[qrpcat] Consell sobre antenes HF

Joaquim Barrera ea3htp a gmail.com
dic mar 23 15:58:23 CET 2016

En primer lloc, gràcies per les vostres respostes. Ara mateix tinc un pèl
de pressa, pel que us passo una captura de la façana on visc (és el primer
pis) i més tard contesto repassant les diferents possibilitats que heu
comentat.

Enllaç:
https://drive.google.com/file/d/0BxyKjSrlEc6FMEJiSnZlRF9oYmM/view?usp=sharing

73

El dia 23 de març de 2016, 14:13, <ea3ert a qrp.cat> ha escrit: