[qrpcat] Programes de disseny

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dij mar 31 18:25:28 CEST 2016

Hola llista,

Fa molt temps, quan vaig construir el meu MST-400, ja vaig parlar del
programa Front Panel Designer. Ara que estic en un nou projecte (Bitx17)
he descarregat la última versió amb l'alegria de descorbrir que hi ha
versió per a windows i per a linux (abans calia utilitzar wine). No
deixeu de fer-li una ullada
[https://www.frontpanelexpress.com/downloads/front_panel_designer/]

Fulls de plàstic adhesiu per a impressora i Front Panel Designer és la
combinació guanyadora per a fer equips atractius.

El segon programa és WinAtt
[http://www.marsport.org.uk/winatt/winatt.htm]. Aquest és una petita
utilitat per windows que ens facilita la vida per calcular atenuadors.
No és cap novetat, de programes per fer aquest càlcul internet n'està
ple, ja siguin fulls de càlcul, programes executables o aplicacions de
mòbil. Per a mi la gràcia que té aquest és que simultàniament et dóna
els valors calculats, les resistències estàndar més properes segons la
sèrie que hàgis triat (10-5-1% de tolerància), i l'error que representen
respecte del valor tèoric.

Feliços muntatges.

73's de Toni,EA3ERT