[qrpcat] Esquemes Datong

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dll feb 5 11:48:24 CET 2018

Hola llista,

En Josep Ma. EA3HOA vol fer una còpia casolana del famós filtre FL3 de
la casa Datong.

Per a la joventut, aquest és (en la meva modesta opinió) el millor
filtre analògic d'audio per a comunicacions. És una gran ajuda per a
qualsevol receptor senzill. Té filtre passa-alts, passa-baixos, notch
manual i auto-notch. Tot implementat amb tecnologia analògica dels anys
80. Si en trobeu un de segona ma, no dubteu en comprar-lo.

Al que anava, m'ha demanat l'esquema (jo en tinc 2 d'aquest filtres)
però com que crec que pot ser útil per més gent, aquí us poso aquesta
web on hi ha tota la informació disponible online sobre aquest filtres:
https://sites.google.com/site/datongarchive/fl2-fl3/fl2-fl3-manuals

73's i bons experiments.

Toni, EA3ERT