[qrpcat] Fwd: Equipet 10m

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dic jun 6 21:30:54 CEST 2018

Segons el pressupost hi ha moltes opcions. Equips de gamma alta de fa 25
anys es trobem molt be de preu i segueixen sent senyors equips. Però no
valen per mòbil/portable per la seva mida.

Sobre l'stalker. No hi ha ni rx ni tx en cap mode? Per tant ha de ser un
problema comú a ambudes parts. O bé la FI o bé els oscil.ladors.
Disposes d'un freqüencímetro o oscil.loscop? Si és així comprova si  hi
ha senyal d'uns 17MHz a la sortida del VCO.

A reveure.

Toni, EA3ERT

El 06/06/18 a les 12:09, Joan Tubau ha escrit: