[qrpcat] Fwd: Re: Fwd: Equipet 10m

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dll jun 11 18:20:56 CEST 2018

Hola Joan,

No recordava l'esquema. Així podrem parlar amb seguretat del mateix.

1.- Si la freqüència del VCO és estable no sembla un problema d'ajust
sinó de programació. Comprova que no hi hagi cap gota d'estany o pista
tallada al divisor programable del 145106 (són 9 bits si no recordo
malament)

2.- Si en AM/FM va bé el problema ha d'estar en el BFO o el modulador
balancejat (que serveix de detector de producte en RX). TR30 és
l'oscil.lador comprova si a C128 (la pota qu no va a massa, obviament)
hi ha senyal de 10,695 en SSB/CW. Si no és així ja tenim el problema
traçat. Sinó seguim...

Fins ara.

73's de Toni, EA3ERT

El 11/06/18 a les 14:53, Joan Tubau ha escrit: