[qrpcat] Receptor SW per montar?

Raul Martinez Puebla rmartinez a ub.edu
dim jun 12 09:02:44 CEST 2018

També tens un munt de kits a Bakatronics: http://www.bakatronics.com/shop/category.aspx?catid=135
No només de ràdio, hi ha kits de gairebé qualsevol cosa.
Una pena que Ten-Tec ja no faci kits de receptors, encara que eren carets feien patxoca.

Raúl EA3HLF

Raúl
De: Qrpcat <qrpcat-bounces a qrp.cat> En nombre de EA3ERT
Enviado el: lunes, 11 de junio de 2018 18:13
Para: qrpcat a qrp.cat
Asunto: Re: [qrpcat] Receptor SW per montar?

Hola Salva,

Segur que hi ha munts de kits a internet. Per exemple a ebay pixies (transceptor cw 40m) a preus ridículs.

Dels meus favorits està Walford Electronics. He muntat un parell de kits anys enrere i són una delícia. Hi ha receptors senzillets però no són tan barats com els xinesos [http://www.walfords.net/simple.htm]

RV3YF també té una sèrie de RX i TRX senzills però d'aquests no tinc experiència directa [https://www.rv3yf.store/]

Una altra possibilitat pot ser anar cap a la FM musiquera ja que obtindrà un producte que podrà utlitzar a diari. Hi ha un munt de kits basats en el TDA7000 que funcionen molt bé (en tinc un) i són fàcils de muntar. Per exemple: [https://www.ebay.com/p/Basic-FM-Radio-Assembled-Circuit-Kit-88-108mhz-Tda7000-NXP-IC-4-5-9v-Fa707/2030862424?iid=140600132991]

Ja ens diràs com va.

73's de Toni, EA3ERT

El 11/06/18 a les 17:53, EB3MA - Salva ha escrit:
Hola,

No estic segur, crec que ja ho vaig preguntar a la llista, però no trobo els mails.

Voldria fer un primer kit, sencill, per montar amb el meu nano. Que sigui el seu primer ús del soldador. Havia pensat un receptor d'ona llarga o curta.
Teniu cap que conegueu?

Gràcies, -salva- EB3MA