[qrpcat] Receptor SW per montar?

PETER S.A. EA3BLO ea3blo a hotmail.com
dic jun 13 16:00:53 CEST 2018

Hola Salva, la Sales Kit tenia un receptor regenerativo, el nº 15 de VHF coje desde la FM asta los 300 MHz no se si todavia esta activa esta casa y si todavia lo hacen, es hijo mio, lo probe una semana santa antes de ir a la mili por el año 1972 o 73 y se estuvo vendiendo muchisimos años porque se pasan ratos muy buenos, a tu hijo le gustaria mucho, y es muy sencillo .

PEDRO ( Peter )  ea3blo a hotmail.com

________________________________
De: Qrpcat <qrpcat-bounces a qrp.cat> en nombre de EB3MA - Salva <eb3ma a raf.cat>
Enviado: lunes, 11 de junio de 2018 17:53
Para: Llista QRP.CAT
Asunto: [qrpcat] Receptor SW per montar?

Hola,

No estic segur, crec que ja ho vaig preguntar a la llista, però no trobo els mails.

Voldria fer un primer kit, sencill, per montar amb el meu nano. Que sigui el seu primer ús del soldador. Havia pensat un receptor d'ona llarga o curta.
Teniu cap que conegueu?

Gràcies, -salva- EB3MA
Un document HTML ha estat eliminat...