[qrpcat] QO-100

Arnau Perelló aperello a gmail.com
dll ago 5 21:11:48 CEST 2019

Molt agraït novament per la informació. Realment la RSGB val la pena.

Si, he fet força contactes en CW i SSB. La deriva només va ser el
primer dia quan les condicions de calor eren extremes i no tenia
paciència per esperar al vespre. Apunto però lo de l'aïllament tèrmic.
Una altra cosa que havia pensat era ventilació forçada amb un
ventilador. Ara mateix el tinc tapat amb un una roba reflectant i
també ajuda.

Per modes digitals diu l'autor que l'oscil·lador local no és prou
estable. Hi ha qui està fent servir altres oscil·ladors, fins i tot
disciplinats amb GPS (sembla que hi ha un controlat amb Arduino).

Els connectors són N normals de xassis, la qual cosa de ben cert que
produeix pèrdues importants a la sortida. Ja en tinc demanat un
connector N per xassis que porta incorporat un conversor SMA. També
tinc encarregada una altra etapa preamplificadora diferent de la que
tinc per guanyar alguns dB més.

El transverter del DX patrol pot estar bé també, però a l'article
mencionat diu que "la seva qualitat és proporcional al seu preu".
També cal tenir en compte que no porta incorpororat l'amplificador
final ni caixa. La que faig servir realment val la pena pels 46 euros
que costa portada a casa:

https://www.automation24.es/armario-electrico-compacto-rittal-ae-1032-500-200-x-300-x-120

 L'Easy-100 és bastant net i fàcil de muntar. Compte amb el mesclador
que pot venir de Singapur i a part d'aranzels porta importants
recàrrecs de manipulació d'aduanes. (superiors als 15€ que costa).

Si algú està interessat en l'article li faig arribar.

73 d'Arnau, EA3FNT