[qrpcat] uBITX versió 5

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
diu feb 10 20:20:02 CET 2019

Hola,

Aquest és un projecte de codi i maquinari lliure. En un sentit estricte
no podem parla d'un "fabricant" més aviat d'un facilitador.

El uBITX només pot obtenir-se en kit des de la India. De moment no conec
cap altre transceptor en kit amb cobertura contínua 3-30MHz.

73's de Toni,EA3ERT

El 7/2/19 a les 17:15, EB3FKL via Qrpcat ha escrit: