[qrpcat] Web i Offtopic

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dic oct 2 17:31:40 CEST 2019

Hola llista,

Últimament escric poc ja que estic molt atrafegat entre feina i família.

Avui he vist la web de l'ea5nd [http://www.ea5nd.com] que és un niu
d'informació per aquells aficionats a les antenes des d'un punt de vista
científic. Avís a navegants: no és per als febles d'esperit, jo ho veureu...

I ara l'off-topic:

Encara que algú pugui pensar el contrari, no només em dedico al QRP.
Dissabte passat vàrem reunir una colla del Radio Club Lleida i de
l'Associació de Radioaficionats dels Pallars per reparar les antenes del
repetidor R7 del Montsec i afegir-hi un nou R74 que ja fa temps que
estava fora de servei.

Ara mateix des de RDP estem mirant de copiar el sistema de l'EA3FNT i,
de moment, rebre el QO-100.

73's de Toni, EA3ERT

Name: r7_dinar.jpg
Type: image/jpeg