[qrpcat] Cúbica EA3FRI kaputt

Joan Tubau j_tubau a yahoo.es
dim abr 9 12:44:46 CEST 2013

Davant de les mostres de condol rebudes, només em resta fer-vos avinent l'esquela
de la difunta antena, en pau descansi.

                                                 +

Cúbica 4 elements monobanda per 10m autoconstruida
                                          Filla de EA3FRI
       Ha mort mecànicament el passat mes de març, a l'edat de 8 mesos.
              Les seves despulles resten al mateix lloc de naixement.

                                                 A. C. S.

El teu creador i tots els que vàrem rebre la teva magnífica senyal, en participar-vos
tan sentida pèrdua, us preguem que la recordeu en les vostres oracions i us agraeixen
les mostres de condol rebudes, així com els fantàstics controls rebuts,
sempre et recordarem. La banda de 10m et trobarà molt a faltar.
Les teves ones sempre perduraràn pels temps dels temps a l'espai radioelèctric.

El vent ha pogut amb tú, però mai oblidaré les bones hores que m'has fet passar.

Santa Eulàlia de Riuprimer, abril de 2013.