[qrpcat] Cosetes

Joan Tubau j_tubau a yahoo.es
div ago 2 14:55:19 CEST 2013

Referent al casquillo a mi també m'ha passat i l'he hagut de dur a rebaixar (uns 0.25m.m).

El problema és que el màstil fa 35 i el casquillo també i no queda "holgura".
A més els màstils (almenys els meus) no tenen un diàmetre uniforme al llarg de la seva longitud i trobaràs trams que el casquillo et costarà molt de passar o no passarà i trams que et passarà més lleuger.

A vegades perquè passi m'he ajudat picant el casquillo amb un martellet però a través d'un tac de tefló (o plàstic dur, fusta) per no carregar-me el casquillo o si tens un martellet de punta tova encara millor.

Joan EA3FRI

________________________________
 De: "ea3ert a qrp.cat" <ea3ert a qrp.cat>
Para: qrpcat a qrp.cat
Enviado: Viernes 2 de agosto de 2013 14:08
Asunto: [qrpcat] Cosetes

Hola gent,

1.- He afegit alguna coseta més a la web de l'MST

2.- M'ha arribat un "casquillo" (com s'ha de dir?) autolubricat pel
màstil del rotor i he comprovat amb horror que les coses de 35mm no
sempre tenen 35mm exactes. El màstil no passa pel forat! Haure de
tornejar el coixinet.

3.- Estic en tractes de comprar un generador de RF fins a 1GHZ de
segona ma. Ja us diré si fem tracte o no.

73's de Toni