[qrpcat] Joguines de reis

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dic gen 9 00:35:45 CET 2013

Hola llista,

Aquestes setmanes d'abans i de després de reis el carter m'ha portat
diverses joguines comprades per internet: un analitzador d'antenes
AIM430 de segona ma (antic però útil) i encoders rotatius i displays per
jugar amb els pics.

Tinc comprat però encara no m'ha arribat un transverter 10m-6m (FTV107R)
de segona ma a preu de ganga per aparellar-lo al meu antic yaesu FT-707
que ara mateix no té cap utilitat determinada.

A més a mes, ja he muntat el DDS del MST400 i funciona de conya. El que
no m'ha agrdat és l'encoder i li he posat un d'òptic que vaig comprar fa
anys a ebay (5Eur) procedent d'un icom 720A. Va finíssim! Com que té
molts polsos per revolució té un tacte com d'un vfo analògic. Ara a
veure quan tindré temps de muntar el transceptor.

Quan tingui un moment miraré d'enviar fotos. (Ja les tinc fetes però les
he de alleugerir ja que ara mateix pesen masses MB.)

73's de Toni

PD: EA3HOA escriu alguna cosa que tu tens muntatges per explicar, va.