[qrpcat] MST400

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
div jul 5 09:34:09 CEST 2013

Hola llista,

Encara que lentament el meu MST400 va evolucionant. Ja està mecanitzat
el frontal i el xassis. Ho he ajustat tot de forma que em queda un espai
buit ben bé d'uns 18x18cm per poder-hi afegir noves plaques de circuit.

A les fotos adjuntes podeu veure algunes petites modificacions sobre
com estava la placa a les anteriors: canvi del transistor "driver" he
afegit blindatge al BFO i al filtre de cristall i he escuçat les potes
del pas final per acostar-lo a la placa i poder utilitzar la làmina
d'alumini de la caixa com a dissipador de calor.

Finalment he desestimat incorporar-li un linial i si de cas el
construiré extern. El que si que estic valorant és afegir-hi un
processador de veu en RF que augmenta la potència mitjana emesa sense
augmentar excessivament el consum ni la dissipació de calor.

Seguirem informant.

Name: frontal.jpg
Type: image/jpeg