[qrpcat] QRP a catalunya

Toni - EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dim feb 11 13:07:47 CET 2014

Hola llista,

La idea em sembla molt bé.
De fet la idea incial de la web ja era una mica aquesta: fer un lloc
d'intercanvi tècnic en català / de Catalunya. Si no ho he fet és per manca
de temps.

Vull fugir de discusions "polítiques", cròniques socials,
activacions-de-no-se-que com passen en altres webs de ràdio. No vol dir
que no s'hi puguin incloure però la base ha de ser tècnica.

Cal definir els continguts. La meva idea inicial és fer apartats (com ja
hi ha) on cadascú pugui penjar les seves idesa, muntatges... Cadascú amb
una clau d'accés independent a la seva zona.

La part comú potser podria ser una introducció a la ràdio i a la tècnica...
...estic obert a suggeriments de tota la petita comunitat que formem els
de la llista.

73's de toni