[qrpcat] Condensadors electrolítics i obsolescència programada

Joan Tubau j_tubau a yahoo.es
div gen 31 14:33:13 CET 2014

Tens tota la raó Toni.

L'electrolitic és el component que més avaries provoca i això fa molts anys que és així.
Amb la tecnologia actual no es pot evitar aquest problema o com a mínim minimitzar-lo ?

No interessa.

Joan EA3FRI