[qrpcat] Iaru championship contest

Luis EA3WX shekina1 a orange.es
dll jul 14 14:08:49 CEST 2014

Amb els resultats que exposes dius que EN QRP NO S'ARRIBA ENLLOC??!!!

Doncs, carai! no em sembla poca cosa: amb 100 W de vegades no s'arriba ni a
la cantonada si la propagació està d'esquena.

73

Lluís, EA3WX

-----Mensaje original-----
From: ea3ert a qrp.cat
Sent: Monday, July 14, 2014 11:27 AM
To: qrpcat a qrp.cat
Subject: [qrpcat] Iaru championship contest

Hola llista,

Us adjunto un resum de la meva (poca) activitat en QRP 20m SSB al
concurs d'aquest passat cap de setmana:

Estació:
Transceptor autoconstruit (Fivehead+IK3OIL FLL+PA IRF510) amb uns 5W
de sortida en USB.
Micrófron + processador d'RF autoconstruit (kit de Walfor electronics)
Filtre d'audio Datong FL-3 (analògic, dels anys '80)
Antena vertical de 7m de llarg autoconstruida amb acoblador SGC-231
"Log" del concurs fet amb paper i bolígraf.

Com podeu veure una autèntica "estació concursera", HI HI.
L'objectiu no era guanyar res sinó participar, divertir-me i veure com
funciona un equip modest en condicions de concurs. Veient els
resultats crec que puc estar content ja que només vaig estar actiu
unes poques hores. El concurs dura de 12UTC de dissabte a 12UTC del
diumenge, les meves hores d'operació van ser de les 22:50 del dissabte
a les 00:40 del diumenge i de 08:08 fins a les 12:00 del diumenge.
Total, de 24 hores possibles vaig esta actiu (amb pauses) 5 hores amb
una mitjana de 14 QSO's per hora.

Resultats: 70 QSO's. Millor DX FM1HN (Martinica) i contactes amb USA,
Brasil, Puerto Rico, Arabia Saudi, i la majoria de països d'Europa.
Lamentablement la propagació llarga va ser a la matinada i la son va
poder més que jo. Diumenge tot era "short skip", això vol dir Europa i
rodalies.

Com sovint sento dir: en QRP no s'arriba enlloc.