[qrpcat] Linials a transistors

such such a arrakis.es
dim jul 15 21:35:12 CEST 2014

Hola a tots,

Moltes gracies per la informacio, ara he de digerir-la.
Ja aniré comentant el futur del proyecte.

Avui he posat en marxa l'analitzador d'espectres, Com sempre surten
problemes sorpresa.
El sintonitzador de televisió que vaig trobar a part de treballar a 5V en
lloc de 12V té la sortida a frecuència diferent " 3MHz" més alta que
l'altre, per tal rao l'oscilador a cristall del mezclador tampoc em
serveix .
No tinc les tensions en que treballa el CAG i la variació de frecuència.
El model del sintonitzador és CTT5045 per si algú sap on trovar el datasheet.
Colocant un oscilador exterior he pogut aconseguir els 10 MHz necessaris
per el filtre a cristall i el circuit ha funcionat correctament. He fet
fotos però he tingut problemes per baixar-les del mòbil o sigui que
vindran en un proper correu

Josep Maria
EA3HOA