[qrpcat] Proyecta amplificado 100W

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dll jul 21 11:43:10 CEST 2014

Hola llista,

S'està citant such <such a arrakis.es>:

> Hola a tothom,
> Toni, creus que el projecta del amplificador es raonable o que seria
> millor un altre projecta?
> Quin podria se interesant?
> Si val la pena, creus que als esquemes son prou bons o valdria la pena
> perdre un tems buscant algun millor.

Josep Ma. com vas comentar lo del control digital, mira't aquest
amplificador
http://www.hobbypcb.com/component/virtuemart/hardrock-50-hf-power-amp-kit-detail?Itemid=119 que porta el tipus de control que vol fer. Aquest és de menor potència que el teu i amb fets però el control pot ser el
mateix.

En EA3HOA busca projectes que puguin ser interessant pel col.lectiu
per tal de poder fer compres de material conjuntament. Particularment
a mi els linials no m'atreuen gaire però potser algú més tingui
interès en construïr-lo.

Els meus interessos van cap a: transceptor de 6m, transceptor de 17m,
VNA "domèstic", receptor "concursero" amb doble conversió...

Podeu fer la vostra llista de projectes i veure en quins coincidim.