[qrpcat] Interferències ethernet

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dll jun 23 13:31:24 CEST 2014

Hola llista,

Com ja he comentat en algun missatge anterior tinc problemes amb les
interferències que em causa la xarxa ethernet que connecta l'antena
Wimax de Iberbanda amb el router. Tant en 6m com en 2m tinc una
portadora cada 50KHz!.

Després de provar a posar ferrites tant dins com fora del shack (vegeu
la foto de l'antena wimax) sense èxit, he provat a moure l'antena amb
un èxit parcial. Podeu veure les fotos d'abans i després on s'aprecia
el canvi d'ubicació de l'antena de 6m. Ara està una mica més lluny i
més alta que el cable ethernet, amb la qual cosa la interferència ha
minvat força. No ha desaparegut però ara és tolerable. Com que
l'antena de 2m no l'he mogut, el problema continua. Quan tingui temps
farem més coses.

Name: antenes_antic.jpg
Type: image/pjpeg