[qrpcat] Sender 145

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
div jun 27 00:06:00 CEST 2014

Hola llista

> Compre también un rotor de antena que he desmontado, limpiado y engrasado.
> La parte del rotor funciona correctamente pero la caja de control tiene un
> engranaje que al tocarlo se ha desintegrado, mala suerte. Ahora estoy
> haciendo el dibujo para poder fabricar uno con la fresadora, creo que lo
> conseguiré, os tendre informados si es posible fresar dientes tan
> pequeños.

Potser et sortiria més a compte en lloc de refer l'indicador, que al cap
i a la fí no indica res ja que és independent de la posició real del
rotor, buscar la forma d'acobrar un potenciòmetre a l'eix principal del
rotor i utilitzar un voltímetre calibrat en graus. Un sistema que se
m'acud és externament amb un sistema de politges i corretja (dentada o
no) posat al màstil. En qualsevol cas, de mecànica hi entens força més
tu que jo.