[qrpcat] Sender 145

Joan Tubau j_tubau a yahoo.es
dis jun 28 15:18:08 CEST 2014

Veig que la cosa va de rotors. Jo utilitzo un G-250, el petit dels Yaesu.
El vaig comprar de 2ª mà en molt bon estat.
Gràcies a que permet muntar-lo dins una torreta de 18 i als coixinets, gira sense problemes una cúbica de 4 el. per la banda de 28 Mhz.
El control tot i que funciona amb potenciòmetres bobinats, té precisió i no m'ha donat problemes. El circuit electrònic es basa en un simple comparador que acciona el motor quan el valor del pot. del rotor i el del control no són iguals.
Us envio el manual (al final hi ha l'esquema electrònic) i unes fotos del muntatge.

Salutacions,
Joan EA3FRI