[qrpcat] OT: això és un shack

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dll jun 30 12:28:54 CEST 2014

Brutallll!

Cal tenir molt espai, molta pasta i molta dedicació.
Potser cal el sou de tota la vida de tots del de la llista qrp.cat per
pagar l'estoc d'equips que té aquest home.

Fixeu-vos en les dimensions dels "linealets" marcatas a les fotos
extretes de la web de w9evt que us adjunto. Definitivament aquesta
estació no és QRP.

73' de toni

A non-text attachment was scrubbed...
Name: foto_1.jpg