[qrpcat] Operació en portable

Joan Tubau j_tubau a yahoo.es
dic set 17 14:55:36 CEST 2014

Carai! Les caixes semblen fetes a mida de la maleta...

Això m'ha recordat l'estació portable de 27MHz que vaig muntar als anys 80 dins una caixa inox feta a mida i que portava amb una motxilla per dalt les muntanyes (els dos mandos corresponen a un BFO per escoltar SSB).
Per aquells temps no es trobaven bateries estanques de manera que anava amb una de moto que al perdre àcid em va desintegrar alguna motxilla i gairebé la pell de l'esquena!
Per evitar pes, més endavant m'enportava un talkie Midland també de 27, una bateria d'alarma (ja sense caixa) i un dipol de 1/2 ona fet amb cable elèctric que penjava dalt d'un arbre.

Molt interessant els enllaços dels altres correus. Merci Toni!!

73's de Joan EA3FRI