[qrpcat] Disseny de circutits

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dim ago 18 13:50:08 CEST 2015

Joan, gràcies per contestar. De vegades sembla que ningú llegeixi els
correus del silenci que hi ha a la llista.

El 18/08/15 a les 11:00, Joan Amigó ha escrit:
 > Gràcies Toni, quina meravella, pels que sabeu d'electrònica ha de ser
magnífic!!

 > Cordials 73 i bons DX
 > Joan

Per cert, que de formació sóc economista i l'electrònica és completament
autodidacta. Avui tenim unes eines amb les quals ni somniàvem quan vaig
començar als anys 80. En aquest temps alguna coseta he après però cada
dia vaig descobrint coses noves o entenent millor algunes de les que em
pensava que sabia.

La radioafició a part de la vessant comunicativa, també és autoformació
i experimentació.

73's de Toni, EA3ERT