[qrpcat] Una altra web

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
div des 11 10:39:11 CET 2015

Hola,

Adjunto la foto. El que ha fet és trencar una llima d'ungles metàl.lica
i enganxar les dues parts amb cinta aillant. Es tracta d'estirar el fil
entre les dues fulles i treure'l decapat. Em sembla un procediment molt
senzill. Passaré pels "xinos" a buscar un parell de llimes i ho provaré.

A reveure.

Toni, EA3ERT

A 2015-12-10 20:33, ivan ivan escrigué:

Name: eina.jpg