[qrpcat] Presentació nou radio-aficionat EA3HTP

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dim feb 3 12:40:53 CET 2015

Hola llista,

S'està citant Joaquim Barrera <ea3htp a gmail.com>:

> El meu nom és Joaquim Barrera, sóc de Cardedeu, tinc 27 anys i sóc enginyer
> superior en informàtica. Com molta altra gent durant aquests darrers
> mesos/anys, he entrat al mon de la radio-afició de la ma d'un equip de
> marca xinesa (Baofeng UV5R).

Benvingut a la llista!

QRP.CAT no és un club, no hi han quotes, no és una associació ni tenim
estatuts ni president, senzillament és una llista de correu d'un grup
d'amics radioaficionats.

> Fa dues setmanes vaig animar-me i, de la ma d'un company, vaig construir
> una antena per 144 i 430 MHz de tipus slim jim, amb el que he guanyat algo
> d'abast. El següent pas és situar-la en un punt elevat i exterior.

Envia fotos i esquema. Val la pena compartir els muntatges i experiments.

> Desconec si aquesta llista és molt activa o no, però en qualsevol cas, aquí
> està la meva presentació i espero poder parlar aviat amb tots vosaltres.

Aquesta llista va començar com una llista privada de 3 amics el 2011.
Posteriorment la vàrem obrir a qualsevol que hi estigués interessat.
Pots veure els arxius dels missatges des del 2012 a la web qrp.cat.
Actualment ja som 23 subscriptors.

Realment no ni ha molta activitat. Com podràs veure la majoria de
coses que s'acostumen a publicar són de HF però les experiències en
V-UHF seran benvingudes. Com la majoria de llistes, una gran part de
la gent llegeix però no escriu.

No som massa restrictius en la temàtica sempre que tingui relació amb
la radiotècnia, contrucció d'equips, antenes, operació qrp...  però
també s'han enviat esquemes d'amplificadors linials i ningú s'ha
escandalitzat :-)

A part de la llista, tots els subscriptors si ho desitgeu podeu tenir
espai web i correu de franc sota el domini qrp.cat amb la única
condició que el contingut sigui relacionat amb el qrp.

Esperem llegir-te per aquí.