[qrpcat] Sóc nou!

Jordi Vidal eb3dva a gmail.com
dij feb 5 17:36:15 CET 2015

Bona tarda.

Si necessites que algú et convidi al QRZ pots comptar amb mi, i imagino que
molts altres de la llista.
Sobre les QSL, tens diverses opcions.
*La de la URE... la clàssica, encara que es un servei molt lent
*donar-te d'alta a algun servei per internet com ara eQSL (www.eqsl.cc),
que és gratuit.
*També pots treballar amb algun QSL manager, o fins i tot el mètode
tradicional, que te les enviin directament.

Jo personalment faig servir eQSL i directes. Per mi la URE és del segle
passat... o l'altre.

Salut i ben tornat!

EB3DVA, Jordi

Jordi Vidal
E <http://www.altpirineu.org/>B3DVA

+34 622 526 926 -mòbil

El dia 5 febrer de 2015, 17:29, shekina1 a orange.es <shekina1 a orange.es> ha
escrit: