[qrpcat] Antena de recepció 40-80m

Mariano mariano a sarriera.com
dij jul 9 12:14:09 CEST 2015

Estic immers en la substitució de totes les meves antenes, posar torreta...
Com diu en Toni, estic de soroll fins als... ja que en estar en Barcelona i amb antenes verticals, és el que té.

Bona Antena proposada per fer proves
Salutacions
Marià
EA3FFE

www.ham.cat
www.hamradio.cat
info a ham.cat

-----Mensaje original-----
De: Qrpcat [mailto:qrpcat-bounces a qrp.cat] En nombre de ea3ert a qrp.cat
Enviado el: jueves, 09 de julio de 2015 12:13
Para: qrpcat a qrp.cat
Asunto: [qrpcat] Antena de recepció 40-80m

Hola llista,

Des de fa algun temps venim xerrant amb en Marià EA3FFE sobre l'enorme soroll que té en recepció, especialment en les bandes baixes.

Avui per casualitat  he vist l'antena que us adjunto i que m'ha cridat l'atenció pel baix Q. Normalment les antenes magnètiques que he vist necessiten ser resintonitzades cada pocs KHz, en canvi aquesta afirmen que cobreix tota la banda. Considerant el preu dels materials necessaris, crec que val la pena provar-la.

73's de Toni, EA3ERT