[qrpcat] El meu QTH és el desert radioelèctric

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dll jul 20 14:06:52 CEST 2015

Hola llista,

Vull compartir la meva desesperació en VHF. Visc al desert!

Acabo d'instal.lar una yagi de 4 elements per 144 (5 euros al
merca-ham) 3m més alta que la vertical que ja tinc. El resultat és que
no rebo res més que amb la vertical, perquè NO HI HA RES MES. Els
mateixos senyals que m'arriben amb la vertical, arriben més fort amb
la directiva però ningú més. No té massa sentit que el que ja t'arriba
amb un 9 t'arribi 9+30. És el que té estar rodejat de muntanyes.

73's de Toni, EA3ERT